Gözün Arkada Kalmasın Hic

Gözün arkada kalmasin hiç… İnandıkların , inandiklarimdir…Sözün artık benim sözüm…Sevdiklerin , sevdiklerimdir…Yolun artık benim yolum…Sana söz ki ; Alamadigin her nefesi ben iki kişilik alacağım…Bana böyle güzel bir baba olduğun için , İnsani değerler ile büyüttüğün,  hakkı ve adaleti gösterdiğin için, doğaya aşık bir insan olarak büyüttüğün, hayvanları sevmeyi, doğaya saygı duymayı ve dünya ile birlik olduğumuzu bir olduğumuzu kendi hayatında yasatarak bana gösterdiğin, merhametin,  vicdanın , iyi niyetin , doğruluğun, dürüstlüğün,  adaletin için,   herkezin sevgiyle andığı bir baba olarak bana böyle  bir miras bıraktığın için, ve en cok da hayatimin en guzel yani , kalbimin en sicak köşesi , aldigim her nefes seninle olduğu için, koşulsuz sevgiyi tattirdigin için sana sonsuz teşekkür ederim… Yaşarken hep seninle grur duydum, seni hep gıptayla izledim, takip ettim, seni üzünlülerden  koruyabilmek için yeri geldi seni senden bile sakınmak istedim…Her defasında evimize getirmeyi başardım seni , ama bu kez getiremedim.Allahın sevdiği kulu diyorlar şu an senin icin, sanırım öyle… Dilerim yaptığın tüm güzellikler için (ben yanina gelene kadar ) melekler sarıp sarmalar seni….Bense ;Sana veda etmiyorum….İnanıyorum ki ; bu dünyaya gözlerimi kapattigimda yine seni bulacağım yanımda… Ama o zamana kadar hiç yılmadan bana ogrettiklerin ile yaşayıp , her nefesimi iki kişilik alacağım… 16.04.2019 / 05.45 / nldm

Yorum bırakın